- -

Readlang

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Readlang

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.author Ridout, Steve es_ES
dc.date.accessioned 2020-03-09T13:30:42Z
dc.date.available 2020-03-09T13:30:42Z
dc.date.issued 2013-09-29
dc.identifier.issn 1695-2618
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/138547
dc.description.abstract [EN] Reading is a key skill in language acquisition. With engaging content it can be very enjoyable and motivating. The problem is the lack of interesting texts at suitable difficulty levels. Reading texts requires a lot of work on the part of the learner, both looking up definitions and making sense of the grammar. This work can turn reading into a chore and make challenging texts impossible to follow. es_ES
dc.language Inglés es_ES
dc.rights Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) es_ES
dc.subject Readlang es_ES
dc.subject Language acquisition es_ES
dc.title Readlang es_ES
dc.type Artículo es_ES
dc.type Otros es_ES
dc.identifier.doi 10.4995/eurocall.2013.9792
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.description.bibliographicCitation Ridout, S. (2013). Readlang. 21(2):64-68. https://doi.org/10.4995/eurocall.2013.9792 es_ES
dc.description.accrualMethod OJS es_ES
dc.relation.publisherversion https://doi.org/10.4995/eurocall.2013.9792 es_ES
dc.description.upvformatpinicio 64 es_ES
dc.description.upvformatpfin 68 es_ES
dc.type.version info:eu-repo/semantics/publishedVersion es_ES
dc.description.volume 21 es_ES
dc.description.issue 2 es_ES
dc.relation.pasarela OJS\9792 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem