Resumen:
|
[ES] El presente Trabajo Fin de Master es un estudio sobre la influencia que la presentación de un
producto tiene en la forma en la que el sujeto percibe sus diferentes características.
Para ello el proyecto se dividió ...[+]
[ES] El presente Trabajo Fin de Master es un estudio sobre la influencia que la presentación de un
producto tiene en la forma en la que el sujeto percibe sus diferentes características.
Para ello el proyecto se dividió en dos fases, la primera de ella consistió en realizar varias
presentaciones diferentes, fotografía, modelado 3D, realidad aumentada, bocetos y el producto en
vivo, y se le presentó a una serie de sujetos acompañadas de un formulario de términos
comparativos relacionados con una serie de características. Posteriormente se seleccionó un único
producto y se le presentó a los sujetos en un expositor concreto; pero retocando las imágenes en
cuanto a filtros y luces para ver la influencia del entorno en esas mismas características; en lo que se
denominó la Fase 2 del proyecto
El objetivo era analizar dichos datos para ver si esos dos aspectos, presentación y contexto, influyen
o no en la percepción del publico.
[-]
[CA] El present Treball Fi de Màster és un estudi sobre la influència que la presentació d'un producte té en
la forma en la qual el subjecte percep les seues diferents característiques.
Així doncs, el projecte va dividirse ...[+]
[CA] El present Treball Fi de Màster és un estudi sobre la influència que la presentació d'un producte té en
la forma en la qual el subjecte percep les seues diferents característiques.
Així doncs, el projecte va dividirse en dues fases, la primera va consestir en realitzar diverses
presentacions diferents, fotografia, modelatge 3D, realitat augmentada, esbossos i el producte en
viu, i se li va presentar a una sèrie de subjectes acompanyades d'un formulari de termes comparatius
relacionats amb una sèrie de característiques. Posteriorment es va seleccionar un únic producte i se li
va presentar als subjectes en un expositor concret; però retocant les imatges quant a filtres i llums
per a veure la influència de l'entorn en aquestes mateixes característiques; en el que es va
denominar la Fase 2 del projecte.
L'objectiu és analitzar aquestes dades per veure si aquests dos aspectes, presentació i context,
influeixen o no en la percepció del públic.
[-]
[EN] This present Final Master Thesis develops an investigation on the influence that the presentation of a
product has in the way in which the subject perceives its different characteristics.
To that end, the project ...[+]
[EN] This present Final Master Thesis develops an investigation on the influence that the presentation of a
product has in the way in which the subject perceives its different characteristics.
To that end, the project was divided into two phases, the first one consist of making several different
presentations, photography, 3D modeling, augmented reality, sketches and the live product, that
was presented to a series of subjects, accompanied by a form of comparative terms related to a
series of features. Afterwards, a single product was selected and presented to the subjects in a
specific exhibitor; but retouching the images regarding filters and lights to see the influence of the
environment on those same characteristics; this called Phase 2 of the project
The objective is to analyze these data to determine if these two aspects, presentation and context,
influence or not the public's perception.
[-]
|