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Business strategy for Spanish wine producers to penetrate in the Chinese market. A marketing mix approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Business strategy for Spanish wine producers to penetrate in the Chinese market. A marketing mix approach

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Song, Y. (2009). Business strategy for Spanish wine producers to penetrate in the Chinese market. A marketing mix approach. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/14540

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Metadatos del ítem

Título: Business strategy for Spanish wine producers to penetrate in the Chinese market. A marketing mix approach
Autor: Song, Yang
Director(es): Aleixandre Benavent, José Luís
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Servicio de Alumnado - Servei d'Alumnat
Fecha acto/lectura:
2009-07
Fecha difusión:
Resumen:
The objective of this study is to identify the Chinese wine market and its recent trend. The final aim is to provide an applicable protocol for Spanish wine producers to land on the virgin Chinese wine market. However, ...[+]
Palabras clave: Wine , Spanish wine , Export and import , China
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Viticultura, Enología y Gestión de la Empresa Vitivinícola-Màster Universitari en Viticultura, Enologia i Gestió de l'Empresa Vitivinícola
Tipo: Tesis de máster

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