- -

Interaction in spoken academic discourse in an EMI context: the use of questions

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Interaction in spoken academic discourse in an EMI context: the use of questions

Mostrar el registro completo del ítem

Johnson, JH.; Picciuolo, M. (2020). Interaction in spoken academic discourse in an EMI context: the use of questions. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):211-219. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11018

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145586

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Interaction in spoken academic discourse in an EMI context: the use of questions
Autor: Johnson, Jane Helen Picciuolo, Mariangela
Fecha difusión:
Resumen:
Studies on metadiscourse (Hyland 2005) have focussed on engagement as interaction. An example of engagement is asking questions (Hyland 2009: 112) and indeed the importance of questioning for content learning has been ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Questioning , Spoken Academic Discourse , EMI.
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11018
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11018
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem