- -

Addressing engineering threshold concepts in an African university of technology

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Addressing engineering threshold concepts in an African university of technology

Mostrar el registro completo del ítem

Van Heerden, L.; Luwes, N. (2020). Addressing engineering threshold concepts in an African university of technology. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):1009-1016. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11187

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145588

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Addressing engineering threshold concepts in an African university of technology
Autor: van Heerden, Leanri Luwes, Nicolaas
Fecha difusión:
Resumen:
Learning new skills isn’t only for the benefit of passing the exam but being able to apply those skills in a productive way. One cannot learn before one understands which is why student understanding is a priority for ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Threshold concepts , Learning theory , Instructional design , Student comprehension
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11187
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11187
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem