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Internal branding at university: Do tenure and job security matter?

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Internal branding at university: Do tenure and job security matter?

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Retamosa, M.; Millán, Á.; García, JA.; Millán, M. (2020). Internal branding at university: Do tenure and job security matter?. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):493-500. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11092

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145610

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Metadatos del ítem

Título: Internal branding at university: Do tenure and job security matter?
Autor: Retamosa, Marta Millán, Ángel García, Juan Antonio Millán, María
Fecha difusión:
Resumen:
Universities, as educational service providers, must pay attention to their employees who are pivotal in delivering and communicating brand promise and service quality to the stakeholders. While branding initiatives most ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Internal Branding , Job security , Employee tenure , Employeebrand supporting behaviour , Brand commitment.
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11092
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11092
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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