- -

Conceptual Framework for Assessing Process Variables Salient for Service-Learning Experience

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Conceptual Framework for Assessing Process Variables Salient for Service-Learning Experience

Mostrar el registro completo del ítem

Snell, R.; Lau, KH. (2020). Conceptual Framework for Assessing Process Variables Salient for Service-Learning Experience. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):53-61. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.10976

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145925

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Conceptual Framework for Assessing Process Variables Salient for Service-Learning Experience
Autor: Snell, Robin Lau, Ka Hing
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] Service-learning is an established pedagogy which integrates experiential learning with community service. It has been widely adopted in higher education around the world including in Hong Kong, yet the key ingredients ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Service-learning , Process Variables , Assessment , Outcome , Multistakeholder approach
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.10976
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/10976
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem