- -

Veterinary students´ perceptions of participation in a service-learning activity

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Veterinary students´ perceptions of participation in a service-learning activity

Mostrar el registro completo del ítem

Alonso, ME.; Gonzalez Montaña, JR.; Dominguez, JC.; Lomillos, JM. (2020). Veterinary students´ perceptions of participation in a service-learning activity. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):1065-1072. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11196

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145945

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Veterinary students´ perceptions of participation in a service-learning activity
Autor: Alonso, Marta Elena Gonzalez Montaña, Jose Ramiro Dominguez, Juan Carlos Lomillos, Juan Manuel
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Citizens worldwide are increasingly concerned about the animal welfare of farm animals but lack knowledge about animal production systems, as fewer and fewer people have a direct connection to rural environment. ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Motivation , Satisfaction , Knowledge , Social issues , Service , Innovation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11196
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11196
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem