Mostrar el registro completo del ítem
Franganillo, J.; Sánchez, L.; García Asensio, MÁ.; Marquès, A. (2020). Breaking down the classroom walls: how to train future media professionals in an interdisciplinary and applied way while fostering social change. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):193-200. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11015
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146077
Título: | Breaking down the classroom walls: how to train future media professionals in an interdisciplinary and applied way while fostering social change | |
Autor: | Sánchez, Lydia García Asensio, M. Ángeles Marquès, Anna | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper describes an effective methodological strategy that the Consolidated teaching innovation group in Communication and Audiovisual Media (In-COMAV), composed of a multidisciplinary teaching team, has been ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11015 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|