- -

Challenges in Higher Education Teaching Collaborations – a CAGE distance framework analysis

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Challenges in Higher Education Teaching Collaborations – a CAGE distance framework analysis

Mostrar el registro completo del ítem

Wohlgemuth, V.; Lehmann, T.; Ammeraal, A. (2020). Challenges in Higher Education Teaching Collaborations – a CAGE distance framework analysis. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):735-742. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11135

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146194

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Challenges in Higher Education Teaching Collaborations – a CAGE distance framework analysis
Autor: Wohlgemuth, Veit Lehmann, Tine Ammeraal, Annette
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Transnational teaching collaborations have many advantages, but also create challenges. Many challenges relate to distances between partner countries. The CAGE (cultural, administrative, geographic, economic) framework ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , HEI , Collaboration , Internationalisation , Co-teaching , CAGE , Distance
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11135
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11135
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem