- -

Transforming YouTube into a valid source of knowledge for Anatomy students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Transforming YouTube into a valid source of knowledge for Anatomy students

Mostrar el registro completo del ítem

Alegre-Martínez, A.; Martínez-Martínez, MI.; Alfonso-Sánchez, JL. (2020). Transforming YouTube into a valid source of knowledge for Anatomy students. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):293-300. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11044

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146206

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Transforming YouTube into a valid source of knowledge for Anatomy students
Autor: Alegre-Martínez, Antoni Martínez-Martínez, Maria Isabel Alfonso-Sánchez, Jose Luis
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] YouTube is a free and easily accessible tool, with growing importance in the teaching field due to the content of the videos and their interaction options through comments, responses and insertion in social networks. ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , YouTube learning , Anatomy videos reliability dissection
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11044
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11044
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem