- -

Do text discussions improve the academic skills of students of HE? Andorra University case

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Do text discussions improve the academic skills of students of HE? Andorra University case

Mostrar el registro completo del ítem

Prieto Sanz, H. (2020). Do text discussions improve the academic skills of students of HE? Andorra University case. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):1127-1135. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11211

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146442

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Do text discussions improve the academic skills of students of HE? Andorra University case
Autor: Prieto Sanz, Helena
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Reading is a core competency in learning processes of higher education as a tool for accessing discipline-specific knowledge. The aim of this case study is to analyse the impact of text group discussions on the academic ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Text group discussions , dialogic reading
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11211
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11211
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem