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The impact of Social media influencers on the customers purchase. Process in the fashion and beauty industry in Palestine

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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The impact of Social media influencers on the customers purchase. Process in the fashion and beauty industry in Palestine

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Irshaid, N. (2020). The impact of Social media influencers on the customers purchase. Process in the fashion and beauty industry in Palestine. http://hdl.handle.net/10251/149197

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Título: The impact of Social media influencers on the customers purchase. Process in the fashion and beauty industry in Palestine
Autor: Irshaid, Nour
Director(es): Miguel Molina, Mª del Rosario de
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2020-07-22
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In spite of the increasing interest in and recent importance of social media for marketing and advertising purposes, studies on social media marketing are still rare, especially in the field of social media influencers. ...[+]


[ES] A pesar del creciente interés y la importancia reciente de las redes sociales para fines de marketing y publicidad, los estudios sobre marketing en redes sociales siguen siendo poco frecuentes en el campo de los ...[+]
Palabras clave: Palestina , Marketing , Fashion and beauty sectors , Influencers , Sectores moda y belleza , Social media , Redes sociales
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada (by-nd)
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Tipo: Tesis de máster

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