- -

Onyx: Branding de una marca concienciada con el medio ambiente

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Onyx: Branding de una marca concienciada con el medio ambiente

Show full item record

Catalán Collado, M. (2020). Onyx: Branding de una marca concienciada con el medio ambiente. http://hdl.handle.net/10251/149874

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/149874

Files in this item

Item Metadata

Title: Onyx: Branding de una marca concienciada con el medio ambiente
Author: Catalán Collado, Mireia
Director(s): Espi Cerda, Emilio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2020-09-08
Issued date:
Abstract:
[EN] This TFG Project is based on the developement of a new brand, the creation of its merchandising products and the layout of the magazine that promotes it as a means of interaction with the customer. This Brand, due ...[+]


[ES] El proyecto de TFG se basa en el desarrollo de una nueva marca y en la maquetación de la revista que la promocione. Esta marca se dirige a todos los públicos porque sus diseños e ilustraciones transmiten un mensaje ...[+]
Subjects: Marca , Merchandising , Revista , Diseño , Ilustración.
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record