- -

Educar la mirada científica del alumnado de secundaria en el marco de los objetivos del desarrollo sostenible, educar para una ciudadanía global en un momento de cambio educativo.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Educar la mirada científica del alumnado de secundaria en el marco de los objetivos del desarrollo sostenible, educar para una ciudadanía global en un momento de cambio educativo.

Show full item record

Menoyo Díaz, MDP. (2020). Educar la mirada científica del alumnado de secundaria en el marco de los objetivos del desarrollo sostenible, educar para una ciudadanía global en un momento de cambio educativo. Modelling in Science Education and Learning. 13(2):21-42. https://doi.org/10.4995/msel.2020.13790

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/150065

Files in this item

Item Metadata

Title: Educar la mirada científica del alumnado de secundaria en el marco de los objetivos del desarrollo sostenible, educar para una ciudadanía global en un momento de cambio educativo.
Secondary Title: Educate the scientific view of secondary school students in the framework of the objectives of sustainable development, educate for a global citizenship in a moment of educational change.
Author: Menoyo Díaz, María del Pilar
Issued date:
Abstract:
[ES] La situación de emergencia sanitaria por la irrupción en nuestras vidas del COVID19, ha trasfomado de golpe nuestra forma de vivir, han aflorado problemas globales y se han ofrecido respuestas tanto por parte de ...[+]


[EN] The health emergency caused by the arrival of the COVID19 in our lives has suddenly transformed our way of life. Faced with these new global problems, both experts and individuals of all ages, educational levels and ...[+]
Subjects: Educación Secundaria , Trabajos de investigación. , Objetivos del desarrollo Sostenible , Evaluación como guía del proceso , Plataforma colaborativa moodle. , Educación híbrida (presencial-online). , Secondary Education , Research work , Sustainable development goals , Evaluation as a guide to the process , Moodle collaborative platform , Hybrid education (face-to-face-online)
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (eissn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2020.13790
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2020.13790
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record