- -

Plan de marketing de Evers't Moda, Moda Latinoamericana

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Plan de marketing de Evers't Moda, Moda Latinoamericana

Show full item record

Donoso Salazar, N. (2020). Plan de marketing de Evers't Moda, Moda Latinoamericana. http://hdl.handle.net/10251/151687

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/151687

Files in this item

Item Metadata

Title: Plan de marketing de Evers't Moda, Moda Latinoamericana
Author: Donoso Salazar, Natalia
Director(s): Loras Campos, Joaquín Máximo
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2020-09-25
Issued date:
Abstract:
[ES] Actualmente, la empresa Evers't Moda es conocida en Valencia, pero carece de reconocimiento en el resto de España a pesar de que no se trata de una empresa de nueva creación. Mediante este Plan de Marketing se ...[+]


[EN] Currently, Evers't Moda is known in Valencia, but lacks recognition in the rest of Spain even though it is not a start-up company. This Marketing Plans aims to establish a number of strategies and actions that the ...[+]
Subjects: Moda latinoamericana , Comercio online , Plan de marketing , Posicionamiento , Comunicación digital , Sector moda , Ropa
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record