- -

Archetype based brand revamp

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Archetype based brand revamp

Show full item record

Paine, CMA. (2020). Archetype based brand revamp. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/151755

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/151755

Files in this item

Item Metadata

Title: Archetype based brand revamp
Secondary Title: Renovación de Marca Basada en Arquetipos
Author: Paine, Chelsea Mary Anne
Director(s): Jordá Albiñana, María Begoña Tarazona Belenguer, Nereida
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Read date / Event date:
2020-09-14
Issued date:
Abstract:
[ES] Kate Doster es una profesional de marketing independiente y su éxito como marca depende, en gran medida, de su propia personalidad. Sin embargo, esta virtud no se ve adecuadamente reflejada en la identidad de su marca, ...[+]


[EN] Kate Doster is a marketing freelancer and her success as a brand relies heavily on her own personality. However, this asset is currently not being accurately depicted in her brand identity which in turn is limiting ...[+]
Subjects: Marca , Identidad de marca , Arquetipos , Renovación de marca , Diseño , Branding , Brand identity , Archetypes , Brand revamping , Design
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Ingeniería del Diseño-Màster Universitari en Enginyeria del Disseny
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record