Resumen:
|
[CA] Aquest treball té com a objectiu realitzar una anàlisi, tant intern com extern, i una planificació estratègica per a l'empresa Dulgandia S.L.U. per a veure quines són les fortaleses que l’han fet obtenir l’èxit que ...[+]
[CA] Aquest treball té com a objectiu realitzar una anàlisi, tant intern com extern, i una planificació estratègica per a l'empresa Dulgandia S.L.U. per a veure quines són les fortaleses que l’han fet obtenir l’èxit que té la companyia, detectar les debilitats amb les quals conta aquesta i com, utilitzant diferents mètodes, podrien minimitzar les debilitats existents i augmentar les fortaleses.
En primer lloc, per a poder començar l’anàlisi de l'empresa, es farà un estudi del model de negoci que tenen actualment, les marques amb les quals treballa aquesta organització i la raó de ser d'aquesta.
A continuació, es realitzarà una anàlisi externa de l'empresa on es diferenciarà, per tindre una millor visió de l'empresa, les amenaces i les oportunitats existents tant al microentorn de l'empresa com al macroentorn d’aquesta.
Posteriorment, una vegada realitzat l’anàlisi externa de l'empresa, es realitzarà una anàlisi interna per poder detectar així els punts forts i els punts dèbils que té la companyia. Per a fer aquesta part del treball, s’utilitzaran ferramentes com, per exemple, el perfil estratègic o l’anàlisi de les forces competitives.
Una vegada analitzada tant la part interna com la part externa de l'empresa i detectades totes les seues amenaces, oportunitats, fortaleses i debilitats, es realitzarà una matriu DAFO per a tindre una millor visió més clara de totes elles i quines estratègies es poden plantejar per a aconseguir maximitzar els punts forts de Dulgandia S.L.U. i minimitzar, el més possible, les seues amenaces i debilitats.
Per altra banda, una vegada realitzat l’anàlisi interna com l’extern i juntament amb la visió i la missió de l'empresa, es plantejaran una sèrie d'estratègies on, després de passar pels tres filtres, es decidiran quina estratègia és la més adequada per a portar a terme per aquesta organització.
Per consegüent, les estratègies que hagen passat aquests filtres indicats anteriorment, es procedirà a la creació dels seus plans d’acció. En aquest punt, les estratègies s’han de traduir en accions concretes perquè aquestes puguen tindre una eficàcia en aplicar-les en el mercat.
Per últim i per a concloure el treball, es realitzaran unes conclusions sobre aquest pla estratègic on es destacaran els punts més importants d’aquest.
[-]
[ES] Este trabajo tiene como objetivo realizar un análisis, tanto interno como externo, y una planificación estratégica para la empresa Dulgandia S.L.Uno. para ver cuáles son las fortalezas que le han hecho obtener el éxito ...[+]
[ES] Este trabajo tiene como objetivo realizar un análisis, tanto interno como externo, y una planificación estratégica para la empresa Dulgandia S.L.Uno. para ver cuáles son las fortalezas que le han hecho obtener el éxito que tiene la compañía, detectar las debilidades con las cuales cuenta esta y como, utilizando diferentes métodos, podrían minimizar las debilidades existentes y aumentar las fortalezas.
[-]
|