Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Lozano Quilis, José Antonio | es_ES |
dc.contributor.author | Piera Ceresola, Josep | es_ES |
dc.date.accessioned | 2020-10-15T15:10:57Z | |
dc.date.available | 2020-10-15T15:10:57Z | |
dc.date.created | 2020-09-25 | |
dc.date.issued | 2020-10-15 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/152074 | |
dc.description.abstract | [CA] En aquest projecte de final de grau es proposa dur a terme la realització d’un curtmetratge d’animació 3D explicant les diferents tasques i ferramentes utilitzades per a realitzar l’animació, modelatge, rigging i el processament de les imatges. La finalitat és obtenir un producte audiovisual on poder adquirir i mostrar coneixements i capacitats adquirides. Abordarem cadascuna de les fases de preproducció, producció i postproducció des de la idea original fins a l’exportació final del curtmetratge, passant per les diferents tasques com: guió il·lustrat, modelatge, rigging, animació, processament de les imatges 3D, edició, etc. Adquirint durant aquest procés coneixements i experiència en l’animació de personatges i les diferents fases per les quals passa un curtmetratge d’animació 3D. El programa amb el qual es crearan i animaran els gràfics 3D serà Autodesk Maya, un dels més utilitzats i valorats del sector, junt amb el motor de render V-Ray. D’altra banda, també s’utilitzaran diferents programes com Adobe Photoshop o Adobe Premiere per a dur a terme altres tasques relacionades. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This final year project proposes to carry out a 3D animation short film, explaining the different tasks and tools used to perform the animation, modeling and rendering. The purpose is to obtain an audiovisual to show acquired knowledge and capabilities. We will approach each of the stages of pre-production, production and post- production from the original idea to the final export of the short film, going through the different tasks such as: storyboarding, modeling, rigging, animation and blend shape, processing of 3D images, editing, etc. Acquiring during this process knowledge and experience in character animation and the different stages through which a 3D animation short film passes. The program with which the 3D graphics will be created and animated will be Autodesk Maya, one of the most used and valued in the industry, along with the V-Ray rendering engine. On the other hand, different programs such as Adobe Photoshop or Adobe Premiere will also be used to perform other related tasks. | es_ES |
dc.format.extent | 54 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | 3D | es_ES |
dc.subject | Modelatge | es_ES |
dc.subject | Animació 3D | es_ES |
dc.subject | Curtmetratge | es_ES |
dc.subject | Rigging | es_ES |
dc.subject | Maya | es_ES |
dc.subject | Short film | es_ES |
dc.subject | Animation | es_ES |
dc.subject | Modelling | es_ES |
dc.subject | 3D animation | es_ES |
dc.subject.classification | LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual | es_ES |
dc.title | Realització d'un curtmetratge d'animació 3D: Rodrigo | es_ES |
dc.title.alternative | Realización de un cortometraje de animación 3D: Rodrigo | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Automática e Informática Industrial - Institut Universitari d'Automàtica i Informàtica Industrial | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Piera Ceresola, J. (2020). Realització d'un curtmetratge d'animació 3D: Rodrigo. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/152074 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\129936 | es_ES |