- -

Validación de la Evaluación entre Compañeros en la Comunicación Oral Efectiva en los Estudios de Ingeniería

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Validación de la Evaluación entre Compañeros en la Comunicación Oral Efectiva en los Estudios de Ingeniería

Show full item record

Meseguer Dueñas, JM.; Vidaurre, A.; Molina Mateo, J.; Riera Guasp, J.; Martínez Sala, RM. (2017). Validación de la Evaluación entre Compañeros en la Comunicación Oral Efectiva en los Estudios de Ingeniería. VAEP-RITA. 5(2):70-75. http://hdl.handle.net/10251/153372

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/153372

Files in this item

Item Metadata

Title: Validación de la Evaluación entre Compañeros en la Comunicación Oral Efectiva en los Estudios de Ingeniería
Secondary Title: Validation of student peer assessment in effective oral communication in engineering degrees
Author: Meseguer Dueñas, José María Vidaurre, Ana Molina Mateo, José Riera Guasp, Jaime Martínez Sala, Rosa María
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Física Aplicada - Departament de Física Aplicada
Issued date:
Abstract:
[EN] Peer assessment is a form of collaborative learning in which the students evaluate learning products of other students. In this paper we present the results of the analysis of the assessment between students of oral ...[+]
Subjects: Collaborative learning , Team work , Effective oral communication , Peer assessment
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
VAEP-RITA. (issn: 2255-5706 )
Publisher:
Institute of Electrical and Electronics Engineers Sociedad de la Educación Capítulo Español
Publisher version: http://rita.det.uvigo.es/VAEPRITA/
Project ID:
UPV/PIME/2014/A025
Thanks:
Los autores desean agradecer al Instituto de Ciencias de la Educación de la Universitat Politècnica de València (España) el apoyo al Grupo de Innovación Docente e-MACAFI y el apoyo financiero a través del proyecto PIME/2014/A025[+]
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record