Resumen:
|
[CA] En l'actualitat trobem diferents maneres de moure'ns per la ciutat (amb autobusos, metro, bicicletes, trens, etc.). En un món digitalitzat és fonamental comptar amb ferramentes que faciliten i fomenten l'ús del transport ...[+]
[CA] En l'actualitat trobem diferents maneres de moure'ns per la ciutat (amb autobusos, metro, bicicletes, trens, etc.). En un món digitalitzat és fonamental comptar amb ferramentes que faciliten i fomenten l'ús del transport públic, concretament, el més sostenible. És per això que aquest treball se centra en la realització del disseny de l'experiència d'usuari i de la interfície d'una aplicació mòbil relacionada amb el transport públic. Mitjançant una recerca qualitativa amb entrevistes, es pretén conéixer millor l'opinió dels usuaris i amb una quantitativa, es vol comprovar quines són les seues preferències, les necessitats i els problemes; buscant patrons en comú. Conjuntament, amb una anàlisi dels productes digitals existents en el camp tractat, es defineix l'estructura base a partir de la qual realitzar un disseny que millore l'experiència de les usuàries actualment. Després, es comproven els dissenys realitzats mitjançant tests d'usabilitat que permeten trobar els problemes de la nostra interfície. Modificant-los aconseguim que els nostres dissenys siguen intuïtius, proporcionant una correcta usabilitat, així com una bona experiència.
[-]
[EN] Nowadays, we find different ways to get around the city (by bus, subway, bicycle, train, etc.). In a digital world, it is essential to have tools that facilitate and encourage the use of public transport, specifically ...[+]
[EN] Nowadays, we find different ways to get around the city (by bus, subway, bicycle, train, etc.). In a digital world, it is essential to have tools that facilitate and encourage the use of public transport, specifically the most sustainable. That is why this project focuses on the design of the user experience and the interface of a mobile application related to public transport. Through a qualitative research with interviews, we expect to better understand the opinion of users and with a quantitative, it is intended to understand what their preferences, needs and problems are; finding shared patterns. Together, with an analysis of the existing digital products in the treated field, the basic structure is defined from which a design can be made that improves the user experience today. Then we test the designs by usability tests that allow us to find the problems in our interface. By modifying them we make our designs intuitive, providing correct usability as well as a good experience.
[-]
|