- -

La creatividad en la enseñanza de lenguas basada en proyectos y su dimensión digital

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La creatividad en la enseñanza de lenguas basada en proyectos y su dimensión digital

Show full item record

Olmo Cazevieille, F.; Labrador Piquer, MJ. (2019). La creatividad en la enseñanza de lenguas basada en proyectos y su dimensión digital. Dialogos. 20(36):117-134. http://hdl.handle.net/10251/155500

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/155500

Files in this item

Item Metadata

Title: La creatividad en la enseñanza de lenguas basada en proyectos y su dimensión digital
Secondary Title: Creativity in Teaching Languages Based on Projects and its Digital Dimension
Author: Olmo Cazevieille, Françoise Labrador Piquer, María José
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Issued date:
Abstract:
[EN] Project-Based Learning allows students to integrate the skills and knowledge acquired during their training, as well as research skills as they will have to apply in their professional future. In this work, we have ...[+]
Subjects: Languages , Creativity , Project-based learning , Digital technologies
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
Dialogos. (issn: 1582-165X )
Publisher:
Editura ASE
Publisher version: http://www.dialogos.rei.ase.ro/EN/HOME.HTML
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record