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Pitarch Berná, R. (2020). Transient behaviour of a turbocharged, direct injection, spark ignited engine with low pressure exhaust gas recirculation. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/157538
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Título: | Transient behaviour of a turbocharged, direct injection, spark ignited engine with low pressure exhaust gas recirculation | |||
Otro titulo: |
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Autor: | Pitarch Berná, Rafael | |||
Director(es): | ||||
Entidad UPV: |
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Fecha acto/lectura: |
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Resumen: |
[ES] La adición de EGR en motores de gasolina puede ser beneficiosa desde el punto de vista de la eficiencia. Esto se debe a la reducción de las pérdidas de calor asociadas al incremento de los calores específicos en ...[+]
[EN] The addition of EGR in gasoline engines can be beneficial from an efficiency point of view. This is due to the reduction of heat losses associated with the increase in specific heats compared to the operation without ...[+]
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Palabras clave: |
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Derechos de uso: | Cerrado | |||
Editorial: |
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Titulación: |
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Tipo: |
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