- -

Coordinación, creación y programación del videojuego: "The SadBird Island"

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Coordinación, creación y programación del videojuego: "The SadBird Island"

Show full item record

Ortiz Barberá, D. (2020). Coordinación, creación y programación del videojuego: "The SadBird Island". Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/158077

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/158077

Files in this item

Item Metadata

Title: Coordinación, creación y programación del videojuego: "The SadBird Island"
Author: Ortiz Barberá, David
Director(s): Cordón Fernández, Fernando
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2020-12-09
Issued date:
Abstract:
[ES] Mi Trabajo Final de Grado trata la parte de programación, la de coordinación de la parte creativa así como la del desarrollo y estilo de un prototipo de videojuego, cuyo nombre es "The Sadbird Island". Este es un ...[+]


[EN] My final degree project deals with the programming part, the coordination part of the creative, as well as the development and style of a video game prototype. Its name is "The Sadbird Island". This is a teamwork where ...[+]
Subjects: Videojuego , Programación , 2D , Plataformas , Unity , C# , Interactividad.  , Videogame , Programming , Platforms , C # , Interactivity.
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record