Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Fernández-Baldor Martínez, Álvaro | es_ES |
dc.contributor.author | Marí i Garcia, David Joan | es_ES |
dc.coverage.spatial | east=-0.3799068886038981; north=39.53134577851071; name=Camí de l'Alqueria de Chilet, 18, 46016 València, Valencia, Espanya | es_ES |
dc.date.accessioned | 2021-01-14T10:41:13Z | |
dc.date.available | 2021-01-14T10:41:13Z | |
dc.date.created | 2020-12-14 | |
dc.date.issued | 2021-01-14 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/158955 | |
dc.description.abstract | [ES] El treball pretén fer una comparativa entre els trets característics principals de l'Educació pel Desenvolupament d'una Ciutadania Global Crítica, per a la qual cosa el moviment de Comerç Just pot ser exemplar (un moviment global, que denuncia les injustícies polítiques, econòmiques i socials, i que connecta d'una manera prou tangible productors amb consumidors finals baix el paraigua de les bones pràctiques comercials) amb la programació del Comerç Just a les universitats publiques valencianes, amb la motivació principal d identificar zones de potencial desenvolupament d aquesta amb les dinàmiques d aquella. En aquest sentit, mesurar el coneixement i la transmissió de valors del Comerç Just tindria un valor directe, però també indirecte en tant en quant permetria conèixer una part de l'evolució de la formació integral i crítica que han de promoure les universitats. Concretant la qüestió, la investigació hauria de respondre a la següent pregunta: ¿La programació de les universitats valencianes en materia de Comerç Just i Consum Responsable s'alinea amb els principis de l'Educació pel Desenvolupament per la ciutadania global i crítica per tal de facilitar o promoure una formació integral de l'estudiantat? Podria millorar-se? Com? Aprofundiré en els diferents trets distintius de l'Educació per la ciutadania global i transformaré li preguntaré al sistema universitari valencià si els está tenint en compte, en quina mida, com per tal d'identificar més i millor les pràctiques dels diferents actors implicats. | es_ES |
dc.format.extent | 32 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Comerç Just | es_ES |
dc.subject | Educació pel Desenvolupament | es_ES |
dc.subject | Ciutadania cosmopolita Global Crítica | es_ES |
dc.subject | Corresponsable | es_ES |
dc.subject | Compromesa | es_ES |
dc.subject | Agenda 2030 | es_ES |
dc.subject | ODS | es_ES |
dc.subject | ONGD | es_ES |
dc.subject.classification | PROYECTOS DE INGENIERIA | es_ES |
dc.subject.other | Máster Universitario en Cooperación Al Desarrollo-Màster Universitari en Cooperació Al Desenvolupament | es_ES |
dc.title | El Comerç Just a les universitats públiques valencianes com a part de l’Educació per la Ciutadania Global | es_ES |
dc.type | Tesis de máster | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos de Ingeniería - Departament de Projectes d'Enginyeria | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Marí I Garcia, DJ. (2020). El Comerç Just a les universitats públiques valencianes com a part de l’Educació per la Ciutadania Global. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/158955 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\137701 | es_ES |