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Social entrepreneurship and organizational performance: A study of the mediating role of distinctive competencies in marketing

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Social entrepreneurship and organizational performance: A study of the mediating role of distinctive competencies in marketing

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Palacios Marqués, D.; Guijarro García, M.; Marti Sanchez, M.; Alguacil Marí, MP. (2019). Social entrepreneurship and organizational performance: A study of the mediating role of distinctive competencies in marketing. Journal of Business Research. 101:426-432. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.02.004

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/159214

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Metadatos del ítem

Título: Social entrepreneurship and organizational performance: A study of the mediating role of distinctive competencies in marketing
Autor: Palacios Marqués, Daniel GUIJARRO GARCÍA, MARÍA Marti Sanchez, Myriam Alguacil Marí, María Pilar
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Social economy is considered as the option that offers the best response in times of crisis. In this context, social economy companies play an essential role in the promotion of sustainable growth. This research wants ...[+]
Palabras clave: Social entrepreneurship , Social economy , Distinctive marketing competences , Organizational performance
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Business Research. (issn: 0148-2963 )
DOI: 10.1016/j.jbusres.2019.02.004
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.02.004
Tipo: Artículo

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