- -

Towards Inter-Subject Project-Based Learning in Programming-Related Courses at Computer Science Studies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Towards Inter-Subject Project-Based Learning in Programming-Related Courses at Computer Science Studies

Mostrar el registro completo del ítem

Linares-Pellicer, J.; Orta-López, J.; Salavert-Torres, J.; Segura Flor, MJ.; Silvestre Cerdà, JA.; Sanchis, R. (2020). Towards Inter-Subject Project-Based Learning in Programming-Related Courses at Computer Science Studies. EDULEARN Proceedings (Internet). 3973-3978. https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1075

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/159339

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Towards Inter-Subject Project-Based Learning in Programming-Related Courses at Computer Science Studies
Autor: Linares-Pellicer, Jordi Orta-López, Jorge Salavert-Torres, José Segura Flor, María José Silvestre Cerdà, Joan Albert Sanchis, R.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Curriculum design of University Degrees in Spain is mainly based on scheduling atomic, self-contained semester subjects during a 4-year period. This scheduling is driven by one major constraint: to ensure that previous ...[+]
Palabras clave: Project-based learning , Computer science , Programming
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
EDULEARN Proceedings (Internet). (eissn: 2340-1117 )
DOI: 10.21125/edulearn.2020.1075
Editorial:
IATED, International Association of Technology, Education and Development
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1075
Título del congreso: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2020)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 06-07,2020
Agradecimientos:
This article has been supported by the Vice-rectorate for Digital Resources and Documentation (Vicerrectorado de Recursos Digitales y Documentación) and Vice-Rectorate for Studies, Quality and Accreditation (Vicerrectorado ...[+]
Tipo: Artículo Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem