- -

PIMECOE: A project for self-diagnosis of the student outcome "effective communication" and its improvement through a self-formative itinerary

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

PIMECOE: A project for self-diagnosis of the student outcome "effective communication" and its improvement through a self-formative itinerary

Mostrar el registro completo del ítem

Oltra Badenes, RF.; Pérez-Esteve, É.; Silvestre Cerdà, JA.; Bas Cerdá, MDC.; Lerma-García, MJ.; Matarredona Desantes, N. (2018). PIMECOE: A project for self-diagnosis of the student outcome "effective communication" and its improvement through a self-formative itinerary. INTED proceedings (Online). 3800-3805. https://doi.org/10.21125/inted.2018.0739

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/159351

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: PIMECOE: A project for self-diagnosis of the student outcome "effective communication" and its improvement through a self-formative itinerary
Autor: Oltra Badenes, Raúl Francisco Pérez-Esteve, Édgar Silvestre Cerdà, Joan Albert Bas Cerdá, María Del Carmen Lerma-García, María Jesús Matarredona Desantes, Nuria
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Composición Arquitectónica - Departament de Composició Arquitectònica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Tecnología de Alimentos - Departament de Tecnologia d'Aliments
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Since the breakthrough of student outcomes in the university environment, "Effective Communication" is one of the most studied in Bachelor's degrees and Master's subjects. An inefficient communication can lead to ...[+]
Palabras clave: Effective communication , Oral communication , Student outcomes , Self-diagnosis tools , Selftraining
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
INTED proceedings (Online). (eissn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2018.0739
Editorial:
International Association of Technology, Education and Development
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2018.0739
Título del congreso: 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2018)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 05-07,2018
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2017%2FB%2F025-14/
Agradecimientos:
This work has been developed within the research project called ¿Autodiagnóstico del nivel de dominio inicial de la competencia transversal ¿Comunicación Efectiva¿ y su mejora a través de un itinerario autoformativo¿ (Ref.: ...[+]
Tipo: Artículo Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem