- -

Qué son y qué no son los nuevos medios. 70 visiones de expertos hispanos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Qué son y qué no son los nuevos medios. 70 visiones de expertos hispanos

Show full item record

Cabrera, M.; Codina, L.; Salaverría Aliaga, R. (2019). Qué son y qué no son los nuevos medios. 70 visiones de expertos hispanos. Revista Latina de Comunicación Social. (74):1506-1520. https://doi.org/10.4185/RLCS-2019-1396

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/160425

Files in this item

Item Metadata

Title: Qué son y qué no son los nuevos medios. 70 visiones de expertos hispanos
Author: Cabrera, Marga Codina, Lluís Salaverría Aliaga, Ramón
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Issued date:
Abstract:
[ES] Introducción. Se analizan los usos y la percepción de expertos y profesionales hispanos de la comunicación en relación con la expresión ¿nuevo medio¿, con el fin de llegar a una definición actualizada del concepto. ...[+]


[EN] Introduction. The article analyses the uses and perceptions of the term ¿new media¿ among Hispanic communication professionals and experts in order to develop an updated definition. Methods. The study is based on a ...[+]
Subjects: Nuevo medio , Cibermedio , Periodismo digital , Medio digital , Ciberperiodismo , Español , New media , Online media , Digital journalism , Digital media , Cyberjournalism , Spanish language
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista Latina de Comunicación Social. (issn: 1138-5820 )
DOI: 10.4185/RLCS-2019-1396
Publisher:
Universidad de la Laguna
Publisher version: https://doi.org/10.4185/RLCS-2019-1396
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record