- -

Sistemas de decisión del cerebro

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Sistemas de decisión del cerebro

Show full item record

Juárez Varón, D.; Mengual Recuerda, A. (2016). Sistemas de decisión del cerebro. Journal of Marketing & International Business. 3(2):87-100. http://hdl.handle.net/10251/164482

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/164482

Files in this item

Item Metadata

Title: Sistemas de decisión del cerebro
Secondary Title: Brain Decision Systems
Author: Juárez Varón, David MENGUAL RECUERDA, ANA
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Issued date:
Abstract:
[ES] Las investigaciones de Daniel Kahneman y Amos Tversky sobre cómo la gente toma decisiones les permitieron demostrar que este proceso de toma de decisiones no es racional. Las necesidades describen lo que la gente ...[+]


[EN] Daniel Kahneman and Amos Tversky's research on how people make decisions allowed them to demonstrate that this decision-making process is not rational. Needs describe what people require to live. These become wishes ...[+]
Subjects: Neuromarketing , Marketing , Cerebro , Neurociencia , Consumidor , Decisión , Brain , Neuroscience , Consumer
Copyrigths: Cerrado
Source:
Journal of Marketing & International Business. (issn: 2386-8619 )
Publisher:
ISEUN, S.L
Publisher version: https://iseun.es/editorial/revistas/
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record