- -

Marcas con valores

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Marcas con valores

Show full item record

Canavese Arbona, A. (2021). Marcas con valores. EME Experimental Illustration, Art & Design. 0(9):62-69. https://doi.org/10.4995/eme.2021.15124

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/167234

Files in this item

Item Metadata

Title: Marcas con valores
Secondary Title: Brands with values
Author: Canavese Arbona, Ana
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura
Issued date:
Abstract:
[EN] In this new market era, where there are more and more brands and products with the same attributes, users are looking for additional motivators to justify their buying choice. Companies’ brand values are increasingly ...[+]


[ES] En un contexto donde cada vez hay más marcas y productos con los mismos atributos, el usuario busca motivadores adicionales que justifiquen su elección de compra. Los valores de marca de las compañías son cada vez más ...[+]
Subjects: Brands , Values , Branding , Strategy , Companies , Marcas , Valores , Estrategia , Empresas
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
EME Experimental Illustration, Art & Design. (issn: 2253-6337 ) (eissn: 2341-3018 )
DOI: 10.4995/eme.2021.15124
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/eme.2021.15124
Thanks:
Universidad Politècnica de València, David Heras Evangelio
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record