- -

ANÀLISI DIDÀCTICA I CRÍTICA DEL WEB PER A L'AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

ANÀLISI DIDÀCTICA I CRÍTICA DEL WEB PER A L'AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ

Mostrar el registro completo del ítem

Romero Forteza, F. (2012). ANÀLISI DIDÀCTICA I CRÍTICA DEL WEB PER A L'AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. doi:10.4995/Thesis/10251/16802.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/16802

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: ANÀLISI DIDÀCTICA I CRÍTICA DEL WEB PER A L'AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ
Autor:
Director(es): Carrió Pastor, Mª Luisa BALLESTER ROCA, JOSEP
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Fecha acto/lectura: 2012-07-05
Resumen:
Aquesta tesi doctoral estudia el World Wide Web en tant que entorn factible per a l'aprenentatge de llengües. En concret, se centra en l'autoaprenentatge del català a través del web. Es tracta d'una modalitat d'aprenentatge ...[+]
Palabras clave: Aprenentatge de llengües , Computer assisted language learning , World wide web
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/16802
Tipo: Tesis doctoral

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem