- -

ANÀLISI DIDÀCTICA I CRÍTICA DEL WEB PER A L'AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

ANÀLISI DIDÀCTICA I CRÍTICA DEL WEB PER A L'AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ

Mostrar el registro completo del ítem

Romero Forteza, F. (2012). ANÀLISI DIDÀCTICA I CRÍTICA DEL WEB PER A L'AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/16802

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/16802

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: ANÀLISI DIDÀCTICA I CRÍTICA DEL WEB PER A L'AUTOAPRENENTATGE DEL CATALÀ
Autor: Romero Forteza, Francesca
Director(es): Carrió Pastor, Mª Luisa Ballester Roca, Josep
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha acto/lectura:
2012-07-05
Fecha difusión:
Resumen:
Aquesta tesi doctoral estudia el World Wide Web en tant que entorn factible per a l'aprenentatge de llengües. En concret, se centra en l'autoaprenentatge del català a través del web. Es tracta d'una modalitat d'aprenentatge ...[+]
Palabras clave: Aprenentatge de llengües , Computer assisted language learning , World wide web
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/16802
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Tipo: Tesis doctoral

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem