Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Monfort Signes, Jaume | es_ES |
dc.contributor.author | Fuentes Giner, María Begoña | es_ES |
dc.contributor.author | Oliver-Faubel, Inmaculada | es_ES |
dc.date.accessioned | 2021-07-01T06:11:21Z | |
dc.date.available | 2021-07-01T06:11:21Z | |
dc.date.issued | 2014-07-16 | es_ES |
dc.identifier.isbn | 9788490482711 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/168623 | |
dc.description.abstract | [EN] We can now affirm that social networks are a basic tool for a group of people to promote communication in everyday tasks collaboratively and ensuring that all group members are perceived as part of the community. This communication is also now easy and permanent because of equipment available to the students and universal availability of wifi offered by Polytechnic University of València (UPV). A priori these qualities of social networks suggest that their application would be appropriate in university areas to promote student learning and would create lasting exchange information networks. This contribution describes the impact of using Facebook® as a communication tool in ¿Equipos de Obra¿, a subject of Arquitectura Técnica Degree in UPV. Although Facebook® is a tool that students use often, in this case its use is an initiative of the teacher. Questions such as if the use of Facebook® is a proper channel of communication in the university, or if students interact better, or if the tool modifies the teacher-student roles, will be answered. And finally, do social networks facilitate the university students learning process? | es_ES |
dc.description.abstract | [CA] Podem afermar que en l'actualitat les xarxes socials representen una eina elemental per a promoure la comunicació d'un grup de persones en tasques quotidianes, d'una forma col·laborativa i aconseguint que tots els membres del grup es perceben com a part d'una mateixa comunitat. A més aquesta comunicació actualment és fàcil i permanent tant pel que fa als dispositius dels què disposen els alumnes, com a la disponibilitat d'accés universal wifi que ofereix la Universitat Politècnica de València (UPV). A priori aquestes qualitats de les xarxes socials fan pensar que la seua aplicació en àmbits universitaris seria adequada per afavorir l'aprenentatge de l'alumnat i crearia xarxes d'intercanvi d'informació perdurables en el temps. Aquesta contribució descriu l'impacte de la utilització de Facebook® com a eina de comunicació en l'assignatura Equips d'Obra (Grau d'Arquitectura Tècnica. UPV). Tot i que Facebook® és una eina que els alumnes utilitzen normalment, ací la utilització ha estat una iniciativa del professor. Es donen respostes a preguntes com: l'ús de Facebook® conforma un canal adequat de comunicació en l'àmbit universitari? interactua millor l'alumnat? es modifiquen els rols professorat-alumnat? Finalment, les xarxes socials afavoreixen el procés d'aprenentatge de l'alumnat universitari? | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Editorial Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.relation.ispartof | In-Red 2014 - Jornadas de Innovación Educativa y Docencia en Red de la Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | es_ES |
dc.subject | Aprenentatge | es_ES |
dc.subject | Col·laboració | es_ES |
dc.subject | Comunicació | es_ES |
dc.subject | Xarxes socials | es_ES |
dc.subject | Learning | es_ES |
dc.subject | Collaboration, Communication | es_ES |
dc.subject | Social networking | es_ES |
dc.subject.classification | CONSTRUCCIONES ARQUITECTONICAS | es_ES |
dc.title | Les xarxes socials com a eines per a l'aprenentatge en l'àmbit universitari: una experiència de l'ús de facebook per a la comunicació del professorat-alumnat | es_ES |
dc.type | Comunicación en congreso | es_ES |
dc.type | Capítulo de libro | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Construcciones Arquitectónicas - Departament de Construccions Arquitectòniques | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Monfort Signes, J.; Fuentes Giner, MB.; Oliver-Faubel, I. (2014). Les xarxes socials com a eines per a l'aprenentatge en l'àmbit universitari: una experiència de l'ús de facebook per a la comunicació del professorat-alumnat. Editorial Universitat Politècnica de València. 102-115. http://hdl.handle.net/10251/168623 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | S | es_ES |
dc.relation.conferencename | Jornadas de Innovación Educativa y Docencia en Red (IN-RED 2014) | es_ES |
dc.relation.conferencedate | Julio 15-16,2014 | es_ES |
dc.relation.conferenceplace | Valencia, España | es_ES |
dc.relation.publisherversion | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INRED/INRED2014 | es_ES |
dc.description.upvformatpinicio | 102 | es_ES |
dc.description.upvformatpfin | 115 | es_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | es_ES |
dc.relation.pasarela | S\272473 | es_ES |