- -

La fotografía publicitaria. Un impulso para los ODS.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

La fotografía publicitaria. Un impulso para los ODS.

Show full item record

Sánchez Ayala, B. (2021). La fotografía publicitaria. Un impulso para los ODS. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/169707

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/169707

Files in this item

Item Metadata

Title: La fotografía publicitaria. Un impulso para los ODS.
Author: Sánchez Ayala, Blanca
Director(s): Roldán Garrote, David
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2021-07-19
Issued date:
Abstract:
[ES] Impulso de una campaña social, con el objetivo de difundir los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) de las Naciones Unidas, y concienciar sobre la importancia de su cumplimiento, con vistas a 2030. Para ello, ...[+]


[EN] Promotion of a social campaign, with the aim of disseminating the Sustainable Development Goals (SDGs) of the United Nations, and raising awareness about the importance of their fulfilment, with a view to 2030. To ...[+]
Subjects: Campaña social , Concienciación , Publicidad , Fotografía , Desarrollo sostenible. , Social campaign , Awareness , Advertising , Photography , Sustainable development.
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Diseño y Tecnologías Creativas-Grau en Disseny i Tecnologies Creatives
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record