- -

S-exotíc II: Propuesta de creación de identidad digital.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

S-exotíc II: Propuesta de creación de identidad digital.

Show full item record

Fabbrica, P. (2021). S-exotíc II: Propuesta de creación de identidad digital. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/170698

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/170698

Files in this item

Item Metadata

Title: S-exotíc II: Propuesta de creación de identidad digital.
Author: Fabbrica, Perla
Director(s): Sales Ortiz, Eva María Alcaraz González, Sabina
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2021-07-19
Issued date:
Abstract:
[ES] Este TFG aborda el desarrollo de la identidad digital de la marca de productos eróticos S-exotíc y sus estrategias de visibilización a través de Instagram. A partir de la creación de un perfil corporativo atractivo y ...[+]


[EN] This TFG addresses the development of the digital identity of the erotic products brand S-exotíc and its visibility strategies through Instagram. From the creation of an attractive and functional corporate profile, ...[+]
Subjects: Redes sociales , Instagram , Community management , Identidad digital , Publicidad , Sex-shop , Social media , Digital identity , Advertising
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Diseño y Tecnologías Creativas-Grau en Disseny i Tecnologies Creatives
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record