- -

HOLLOW. CREACIÓN DE BRANDING Y MERCHANDISING

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

HOLLOW. CREACIÓN DE BRANDING Y MERCHANDISING

Show full item record

Navarro Jiménez, A. (2021). HOLLOW. CREACIÓN DE BRANDING Y MERCHANDISING. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/170746

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/170746

Files in this item

Item Metadata

Title: HOLLOW. CREACIÓN DE BRANDING Y MERCHANDISING
Author: Navarro Jiménez, Alejandro
Director(s): Barreiro Diez, José Antonio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2021-07-20
Issued date:
Abstract:
[ES] En este trabajo de fin de grado, se desarrollará la creación de branding bajo el nombre ¿Hollow¿, influenciada por la música, la cultura pop y la cultura japonesa, entre otros, y enfocada a un público juvenil, así ...[+]


[EN] In this final degree project, we will be develop the creation of branding under the name "Hollow", influenced by music, pop culture and Japanese culture, among others, and focused on a young audience, as well as a ...[+]
Subjects: Ilustración , Diseño , Merchandising , Branding , Identidad corporativa , Illustration , Design , Corporate identity
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record