- -

Concept art para videojuegos: el rey Guesar.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Concept art para videojuegos: el rey Guesar.

Show full item record

Gou, F. (2021). Concept art para videojuegos: el rey Guesar. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/172036

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172036

Files in this item

Item Metadata

Title: Concept art para videojuegos: el rey Guesar.
Author: Gou, Fangning
Director(s): Pérez Esteban, José Antonio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2021-03-29
Issued date:
Abstract:
[ES] En este trabajo fin del grado se presenta el proceso de desarrollo del arte conceptual de un videojuego. Consiste en el diseño de los personajes principales y de un monstruo; está basado en la historia tibetana del ...[+]


[EN] This final degree project presents the process of developing the concept art of a video game. It consists of the design of the main characters and a monster, which is based on the Tibetan story of King Gesar. King ...[+]
Subjects: Arte conceptual , Diseño , Videojuegos , Pre-producción , Concept art , Design , Videogames , Pre-production
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record