- -

Teaching sustainability: How to visualize and change CO2 emissions and corresponding habits?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Teaching sustainability: How to visualize and change CO2 emissions and corresponding habits?

Mostrar el registro completo del ítem

Brehm, L.; Günzel, H.; Humpe, A. (2021). Teaching sustainability: How to visualize and change CO2 emissions and corresponding habits?. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 661-668. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.13048

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172157

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Teaching sustainability: How to visualize and change CO2 emissions and corresponding habits?
Autor: Brehm, Lars Günzel, Holger Humpe, Andreas
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Teaching sustainability presents challenges due to the inherent complexity and required behavioral change. A special pedagogical approach is needed. In this paper, we focus on the research question how students' ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Sustainability , CO2 emission reduction , Discovery learning , Visualization , Sketchnoting
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489758
Fuente:
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd21.2021.13048
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/13048
Título del congreso: Seventh International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 22-23, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem