Mostrar el registro completo del ítem
Brehm, L.; Günzel, H.; Humpe, A. (2021). Teaching sustainability: How to visualize and change CO2 emissions and corresponding habits?. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 661-668. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.13048
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172157
Título: | Teaching sustainability: How to visualize and change CO2 emissions and corresponding habits? | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Teaching sustainability presents challenges due to the inherent complexity and required behavioral change. A special pedagogical approach is needed. In this paper, we focus on the research question how students' ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/13048 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|