Mostrar el registro completo del ítem
Prieto Sanz, H. (2021). Impact of Text Discussions on the Professional Identity of Higher Education Students. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 809-816. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.12983
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172196
Título: | Impact of Text Discussions on the Professional Identity of Higher Education Students | |
Autor: | Prieto Sanz, Helena | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Comprehension of academic literature is a key element in the immersion of university students in the academic subcultures of each discipline (Chanock, 2001; Estienne & Carlino, 2004; Gottschalk & Hjortshoj, ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/12983 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|