dc.contributor.advisor |
Zulueta Dorado, Francisco de
|
es_ES |
dc.contributor.author |
Múria i Pérez, Arnau
|
es_ES |
dc.date.accessioned |
2021-09-17T10:36:47Z |
|
dc.date.available |
2021-09-17T10:36:47Z |
|
dc.date.created |
2021-07-22 |
|
dc.date.issued |
2021-09-17 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10251/172702 |
|
dc.description.abstract |
[CA] El món audiovisual, que cada vegada té més pes en la quotidianeitat de la societat, té un element que passa desapercebut per a la gran majoria: el so. Esta invisibilitat es veu més acusada encara si es parla dels efectes sonors de sala o efectes foley, és a dir, la recreació i la gravació de sons en l'etapa de postproducció d'un producte audiovisual. L'experiència acadèmica a l'EPSG suggereix un espai on poder estudiar este ofici: un lloc on poder treballar i manipular el so i, més concretament, els efectes que acompanyen, il·lustren i evoquen sensacions o sentiments d'allò que volem comunicar. La formació en este àmbit és essencial per sensibilitzar-ne l'alumnat. Per tot plegat, estudiant, analitzant i treballant els recursos necessaris que envolten el so, es proposa un espai idoni per aprofundir en el món dels efectes foley. |
es_ES |
dc.description.abstract |
[EN] The audiovisual world, which is gaining more and more importance in the daily life of society, has an element that goes unnoticed by the vast majority: sound. This invisibility is even more noticeable when dealing with room sound effects and foley effects, that is, the recreation and recording of sounds in the post-production stage of an audiovisual product.
The academic experience at EPSG suggests a space where this profession can be studied: a place where not only sound can be worked on and manipulated, but also the effects that go with it and illustrate and evoke sensations or feelings related to what we want to communicate. Training in this area is essential to raise awareness among students.
All in all, by studying, analyzing and working on the necessary resources that deal with sound, an ideal space is proposed to delve into the world of foley effects. |
es_ES |
dc.format.extent |
50 |
es_ES |
dc.language |
Catalán |
es_ES |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de València |
es_ES |
dc.rights |
Reserva de todos los derechos |
es_ES |
dc.subject |
So |
es_ES |
dc.subject |
Foley |
es_ES |
dc.subject |
Estudi de Gravació |
es_ES |
dc.subject |
Sound |
es_ES |
dc.subject |
Studio |
es_ES |
dc.subject |
Recording |
es_ES |
dc.subject |
Sound Design |
es_ES |
dc.subject.classification |
COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD |
es_ES |
dc.subject.other |
Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual |
es_ES |
dc.title |
Una sala de gravació d efectes Foley: context, ofici i proposta. |
es_ES |
dc.type |
Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado |
es_ES |
dc.rights.accessRights |
Cerrado |
es_ES |
dc.contributor.affiliation |
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia |
es_ES |
dc.contributor.affiliation |
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art |
es_ES |
dc.description.bibliographicCitation |
Múria I Pérez, A. (2021). Una sala de gravació d efectes Foley: context, ofici i proposta. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/172702 |
es_ES |
dc.description.accrualMethod |
TFGM |
es_ES |
dc.relation.pasarela |
TFGM\143571 |
es_ES |