- -

Design principles for interdisciplinary collaborative learning through social, digital innovation

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Design principles for interdisciplinary collaborative learning through social, digital innovation

Mostrar el registro completo del ítem

Verster, B.; Van Den Berg, C. (2021). Design principles for interdisciplinary collaborative learning through social, digital innovation. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 847-854. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.13092

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172829

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Design principles for interdisciplinary collaborative learning through social, digital innovation
Autor: Verster, Belinda van den Berg, Carolien
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] As academics, we are acutely aware of our responsibility in the design of our teaching and learning environment to instil principles of ethics, sustainability, agency and social justice. We are at the crossroad between ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Design-based research , Interdisciplinary learning , Social digital innovation , Interdisciplinary research
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489758
Fuente:
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd21.2021.13092
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/13092
Título del congreso: Seventh International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 22-23, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem