- -

Anàlisi d humoristes espanyols en format vertical. Cas pràctic: estrategia de marca personal d humor en la plataforma Tiktok

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Anàlisi d humoristes espanyols en format vertical. Cas pràctic: estrategia de marca personal d humor en la plataforma Tiktok

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Díez Somavilla, Rebeca es_ES
dc.contributor.author Candel Rivera, Javier es_ES
dc.date.accessioned 2021-11-04T11:24:19Z
dc.date.available 2021-11-04T11:24:19Z
dc.date.created 2021-09-24
dc.date.issued 2021-11-04 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/176022
dc.description.abstract [ES] Aquest treball final de grau va a analitzar les marques personals especialitzades en humor en format vertical a la plataforma TikTok, així com, el creixement que ha tingut aquesta plataforma. Per a poder aconseguir-ho, s¿ha investigat el contingut que ofereixen els creadors d¿aquest tipus de contingut a Espanya. Amb les dades recollides es realitzarà un pla de marca personal d¿humor on es poden veure reflectides aquelles que siguen més efectives a l¿hora de difondre el contingut d¿humor, tenint en compte aspectes clau com la forma de posicionar els vídeos i l¿algoritme que utilitza. es_ES
dc.description.abstract [EN] This final degree project analyzes the personal brands specialized in humor in a vertical format on the Tittok platform and their growth. In order to achieve this, the content offered by the creators of said content in Spain has been investigated. With the data collected, a personal humor branding plan will be made where the most effective ones are reflected in order to disseminate humor content, taking into account key aspects such as the positioning of the videos and the algorithm that is used es_ES
dc.format.extent 50 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Humor marca personal es_ES
dc.subject TikTok es_ES
dc.subject Pla de comunicació es_ES
dc.subject Posicionament. es_ES
dc.subject Humor es_ES
dc.subject Personal brand es_ES
dc.subject Communication plan es_ES
dc.subject Positioning. es_ES
dc.subject.classification COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD es_ES
dc.subject.other Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual es_ES
dc.title Anàlisi d humoristes espanyols en format vertical. Cas pràctic: estrategia de marca personal d humor en la plataforma Tiktok es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art es_ES
dc.description.bibliographicCitation Candel Rivera, J. (2021). Anàlisi d humoristes espanyols en format vertical. Cas pràctic: estrategia de marca personal d humor en la plataforma Tiktok. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/176022 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\143601 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem