- -

The Role of e-Tutor Competencies in Postgraduate e-Learning Courses: Spotlight on Emotion Management

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The Role of e-Tutor Competencies in Postgraduate e-Learning Courses: Spotlight on Emotion Management

Mostrar el registro completo del ítem

Bustos-Contell, E.; Porcuna-Enguix, L.; Serrano-Madrid, J.; Labatut-Serer, G. (2021). The Role of e-Tutor Competencies in Postgraduate e-Learning Courses: Spotlight on Emotion Management. Sustainability. 13(17):1-13. https://doi.org/10.3390/su13179716

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/176987

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The Role of e-Tutor Competencies in Postgraduate e-Learning Courses: Spotlight on Emotion Management
Autor: Bustos-Contell, Elisabeth Porcuna-Enguix, Luis Serrano-Madrid, Jose Labatut-Serer, Gregorio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The role of e-learning in the existing and challenging educational era is crucial. However, it is necessary to overcome some drawbacks such as feelings of isolation and a lack of emotional contact. In this sense, ...[+]
Palabras clave: E-learning , Interactive tutorial , Emotion management , Student satisfaction
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Sustainability. (eissn: 2071-1050 )
DOI: 10.3390/su13179716
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/su13179716
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem