Mostrar el registro completo del ítem
Cristini, V.; García-Soriano, L.; Hernández Navarro, Y.; Baró Zarzo, JL.; Diodato, M.; Vegas López-Manzanares, F. (2021). A virtual classroom for architectural composition subject: a reflection about opportunities and limits. IATED. 6441-6445. https://doi.org/10.21125/inted.2021.1288
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178196
Título: | A virtual classroom for architectural composition subject: a reflection about opportunities and limits | |
Autor: | Diodato, Maria | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This text aims to be a general reflection about the implementation of a virtual classroom, for the subject of Architectural Composition, as a compulsory subject in the framework of "Architecture Degree", teached in ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.21125/inted.2021.1288 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Agradecimientos: |
This text is part of the Project for Educational Innovation and Improvement ARQUITECTURA
CRÍTICA. Desarrollo de una metodología para trabajar la competencia transversal de Pensamiento
crítico en estudiantes de arquitectura, ...[+]
|
|
Tipo: |
|