- -

Sustainable Development Goals and General Skills integrated through gamification in Higher education: a case study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Sustainable Development Goals and General Skills integrated through gamification in Higher education: a case study

Mostrar el registro completo del ítem

Guillén Guillamón, IE.; Moreno-Ramón, H.; Cabedo Fabres, M.; Ferrando Bataller, M.; Calvet, S.; Ibañez Asensio, S.; Jiménez Belenguer, AI. (2020). Sustainable Development Goals and General Skills integrated through gamification in Higher education: a case study. IATED Academy. 7853-7859. https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1979

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178586

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Sustainable Development Goals and General Skills integrated through gamification in Higher education: a case study
Autor: Guillén Guillamón, Ignacio Enrique Moreno-Ramón, Héctor Cabedo Fabres, Marta Ferrando Bataller, Miguel Calvet, S. Ibañez Asensio, Sara Jiménez Belenguer, Ana Isabel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Producción Vegetal - Departament de Producció Vegetal
Universitat Politècnica de València. Departamento de Física Aplicada - Departament de Física Aplicada
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ciencia Animal - Departament de Ciència Animal
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicaciones - Departament de Comunicacions
Universitat Politècnica de València. Departamento de Biotecnología - Departament de Biotecnologia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In Spain, Universities began to participate in International Cooperation for Development (ICD) in the '90s, mainly thanks to personal initiatives of university members. Nowadays ICD is a consolidated policy for higher ...[+]
Palabras clave: Innovation , Technology , Research projects , SDG , General skills
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-17979-4
Fuente:
EDULEARN20 Proceedings.
DOI: 10.21125/edulearn.2020.1979
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1979
Título del congreso: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2020)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 06-07,2020
Agradecimientos:
The authors gratefully acknowledge the financial support from the Universitat Politècnica de València, Convocatoria Docencia + Aprendizaje 2018 (A+D) PROYECTO DE INNOVACIÓN Y MEJORA EDUCATIVA (PIME).
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem