- -

Estrategias de diseño digital de contenido inmersivo para aprendizaje de lengua de señas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Estrategias de diseño digital de contenido inmersivo para aprendizaje de lengua de señas

Show full item record

Batista Lapaix, D. (2019). Estrategias de diseño digital de contenido inmersivo para aprendizaje de lengua de señas. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/178623

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178623

Files in this item

Item Metadata

Title: Estrategias de diseño digital de contenido inmersivo para aprendizaje de lengua de señas
Author: Batista Lapaix, Delfinieves
Director(s): Saiz Mauleón, María Begoña
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Expresión Gráfica Arquitectónica - Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Read date / Event date:
2019-09-30
Issued date:
Abstract:
[ES] El reto primario que pretende abordar esta investigación es explorar el aprendizaje de lengua de signos generado por principios de diseño hacia el usuario e identificación de perfiles a partir de la necesidad ...[+]


[EN] The primary challenge that this research intends to address is to explore the learning of sign language by principles of design towards the user and identification of profiles based on the need for communication of ...[+]
Subjects: Virtual Reality , Sign Language , Dominican sign language , Jumping movement , Conceptual art , Education , Dactylology , Animation , Multi-disciplinary , User interface , Immersive content , Visual learning , Deaf , Video game , Design thinking , Realidad Virtual , Lengua de señas , Leap motion , Arte conceptual , Educación , Dactilología , Animación , Multidisciplinario , Interfaz de usuario , Contenido inmersivo , Aprendizaje visual , Sordos , Videojuegos
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Ingeniería del Diseño-Màster Universitari en Enginyeria del Disseny
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record