- -

Comparison student learning approach of first year life science students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Comparison student learning approach of first year life science students

Mostrar el registro completo del ítem

Leiva-Brondo, M.; Cebolla Cornejo, J.; Peiró Barber, RM.; Pérez De Castro, AM. (2020). Comparison student learning approach of first year life science students. IATED Academy. 2019-2026. https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.0638

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178657

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Comparison student learning approach of first year life science students
Autor: Leiva-Brondo, Miguel Cebolla Cornejo, Jaime Peiró Barber, Rosa Mª Pérez De Castro, Ana María
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Biotecnología - Departament de Biotecnologia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Student learning approach is not a fixed characteristic of the student and normally varies between subjects. Differences had been reported depending on age, gender, level of studies, cultural and other factors. Several ...[+]
Palabras clave: Student approach to learning , Deep and surface approach , Assessment , Learning styles
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-17979-4
Fuente:
EDULEARN20 Proceedings.
DOI: 10.21125/edulearn.2020.0638
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.0638
Título del congreso: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2020)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 06-07,2020
Agradecimientos:
The publication of this work has been funded by a project of Educational Improvement and Innovation awarded by the Vice Dean for Studies, Quality and Accreditation of the Universitat Politècnica de València (Spain).
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem