- -

El marketing y su implementación en la gestión de la estrategia digital de los museos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

El marketing y su implementación en la gestión de la estrategia digital de los museos

Show full item record

Walias Rivera, L. (2022). El marketing y su implementación en la gestión de la estrategia digital de los museos. En CIMED21 - I Congreso internacional de museos y estrategias digitales. Editorial Universitat Politècnica de València. 43-57. https://doi.org/10.4995/CIMED21.2021.12284

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180155

Files in this item

Item Metadata

Title: El marketing y su implementación en la gestión de la estrategia digital de los museos
Secondary Title: Marketing and its implementation in the management of museums' digital strategy
Author: Walias Rivera, Luis
Issued date:
Abstract:
[EN] With the emergence of the pandemic, mobility restrictions and related social changes, many museums have chosen to redirect their strategy, with the aim of retaining and captivating audiences, towards ...[+]


[ES] Con la irrupción de la pandemia, las restricciones de movilidad y los cambios sociales vinculados, muchos museos han optado por redirigir su estrategia, con el objetivo de retener y cautivar audiencias, hacia la ...[+]
Subjects: Gerencia , Mercadotecnia , Segmentación , Público , Necesidades , Management , Marketing , Segmentation , Audience , Needs
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489574
Source:
CIMED21 - I Congreso internacional de museos y estrategias digitales.
DOI: 10.4995/CIMED21.2021.12284
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CIMED/CIMED21/paper/view/12284
Conference name: Congreso CIMED - I Congreso Internacional de Museos y Estrategias Digitales
Conference place: Valencia, España
Conference date: Marzo 25-26, 2021
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record