Mostrar el registro completo del ítem
Sánchez-Tovar, R.; Fernández-Domene, R.; Muñoz-Portero, M.; Garcia-Anton, J. (2019). Implementation of a problem-based learning methodology to a chemical engineering master course. IATED. 155-161. https://doi.org/10.21125/inted.2019.0077
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180873
Título: | Implementation of a problem-based learning methodology to a chemical engineering master course | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Problem-Based Learning (PBL) is a teaching methodology which uses comprehensive real-world
problems to introduce the different concepts of the course to students. In this way, PBL methodology
tries to develop, among ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.21125/inted.2019.0077 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Agradecimientos: |
Authors would like to express their gratitude to the project PIME: Aprendizaje
Basado en Problemas para su aplicación en las áreas de Ingeniería Química y de Materiales (Ref. 27)
and to the Instituto de Ciencias de la ...[+]
|
|
Tipo: |
|