- -

Dynamical Continuous Discrete Assessment of Competencies Achievement: An Approach to Continuous Assessment

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Dynamical Continuous Discrete Assessment of Competencies Achievement: An Approach to Continuous Assessment

Mostrar el registro completo del ítem

Sánchez Ruiz, LM.; Moll López, SE.; Moraño Fernández, JA.; Roselló, M. (2021). Dynamical Continuous Discrete Assessment of Competencies Achievement: An Approach to Continuous Assessment. Mathematics. 9(17):1-16. https://doi.org/10.3390/math9172082

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181545

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Dynamical Continuous Discrete Assessment of Competencies Achievement: An Approach to Continuous Assessment
Autor: Sánchez Ruiz, Luis Manuel Moll López, Santiago Emmanuel Moraño Fernández, José Antonio Roselló, María-Dolores
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Learning is a non-deterministic complex dynamical system where students transform inputs (classes, assignments, personal work, gamification activities, etc.) into outcomes (acquired knowledge, skills, and competencies). ...[+]
Palabras clave: Continuous assessment , Formative assessment , Constructive alignment , B-learning , Mathematical competencies
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Mathematics. (eissn: 2227-7390 )
DOI: 10.3390/math9172082
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/math9172082
Coste APC: 930
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//1699-B//Proyectos de Innovación y Mejora Educativa (PIME)/
Agradecimientos:
Research developed within a Project funded by Instituto de Ciencias de la Educacion (ICE) through the Educational Innovation and Improvement Project (PIME) A + D 2019, number 1699-B, at Universitat Politecnica de Valencia ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem